Vígh Évi - Testszépítés más megközelítésből!

2017.04.20

Nincs szükségem gépekre. Én magam leszek az! Avagy TOP forma CSAK a funkcionális edzés módszereivel!
A BodyCode képzés legújabb edzőjével beszélgettünk, aki nemrég fejezete be sikeresen az THOR FMT képzést. Ahol azonnal le is csaptunk rá, Ő pedig elmondja miért minket választott. 

BC: Bocsánat kicsit eltérek a megszokottól és kihagyjuk a sablon kérdéseket BC: Mutasd be kérlek, hogy mivel másabb a nálad felépülő rendszer­

VÉ: Nálam az egyik legmeghatározóbb része az edzés programozásomnak az esztétika, ennek érdekében komoly hangsúlyt fektetek a táplálkozásra és a kardiovaszkuláris mozgásra is. 

BC: A Te életedben milyen hangsúllyal szerepel a diéta, egészségtudatos táplálkozás?

VÉ: Alapelvem, hogy ne a mérlegnek higyj, hanem a tükörképednek. Hiszek abban, hogy szakszerűen megtervezett funkcionális edzéssel és azt kiegészítve kardio mozgással óriási változást tudunk elérni a testösszetételünkben. Testzsír százalék csökkenés, izomtömeg növekedés. Mindenki megérdemli, hogy a maximumot hozza ki a testéből, mind fizikai, fittségi értelemben, mind pedig esztétikai szempontból. Ebben szeretnék segíteni a lehető legtöbb edzettemnek.

BC: Ez egy kicsit sablonos :) Életszerűen ez, hogy fog kinézni?

VÉ: Oké :) A BCode rendszerében 8 hetes ciklusok vannak. Az alapok lefektetése 8 hét. Ez a beavatás program. A következő 8 hétben már középhaladó (athlete) szinten, heti háromra nő az edzések száma. Ennek a csoportnak már 2 hetente opcionálisan ajánlok egy plusz edzést, illetve elkezdenek vezetni egy dietetikai naplót. Azért ilyen hosszú ideig, mert ha egy hétig kell csak figyelni, akkor érdekes módon mindenkinek majdnem tökéletes a táplálkozása. De 2 hónapig úgyis bele-bele csúsznak a hibák és kijönnek a nagyobb problémák is. Ezután jön a harmadik szint az Addict. Itt már egyénre szabjuk a táplálkozást. A teremben levő edzések száma 3, és ez mellé főleg, hogy jön a jó idő megyünk a szabadba is :)

BC: Amikor elkezdted számodra mi volt az elsődleges motiváció?

VÉ: POPSI :)  Vékonynak éreztem magam és izmosabb testet szerettem volna.

BC: Hát azóta ez összejött :)

VÉ: Azt szeretném megmutatni az edzettjeimnek, hogy miután beépítették a rendszerességet és a mértékletességet az életükbe, akkor már ez nem egy teher, hanem egy életforma lesz. Mint a harmadik szint is.. Addikció!!

BC: Csapat vagy egyéni edzés ?

VÉ: Abszolút csapat. Gyertek el egy edzésemre. Meglátjátok majd :)

BC: Célok?

VÉ: Hiszek abban, hogy a rendszeres mozgással, sportközpontú életmóddal a közérzetünkön, magabiztosságunkon olyan szinten tudunk fejleszteni, ami az életünk minden területére kihatással van. Minden nő kerek feneket es lapos hasat szeretne, csak azt felejtik el, hogy ezért mennyit kell tenni. Én mutatok számukra egy utat, ahol közösen lépésről lépésre beépíthetik az életükbe és nem teherként vagy drámaként fogják megélni. És együtt örülünk majd a sikereknek :) Bár addig még izzadunk egy pár órát!!

Évi Május másodikától induló új órarendje:

Beavatás csoportok:

Reggel :
Kedd - Csütörtök 07.00 

Délután:
Kedd - Csütörtök 18.00
Kedd - Csütörtök 20.00

Csatlakozni a program első két hetéig lehetséges azaz Május 15.-ig!

A képekért külön köszönet Végh Zoltán Mesternek!

https://www.facebook.com/zoltanveghphotography